Προσάραξη πλοίου στη Μύλο: Ολοκληρώθηκε ο έλεγχος από το λιμενικό – Πήρε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και συνεχίζει το δρομολόγιό του
Τέλος στην πολύωρη ταλαιπωρία των 1.246 επιβατών του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσαμος» δόθηκε μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων τεχνικών ελέγχων στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, καθώς το πλοίο έλαβε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και συνεχίζει κανονικά το ταξίδι του. Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 03:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου, όταν το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο ... Περισσότερα www.ertnews.gr
VG News ја прикажува оваа вест како агрегирана информација. Целосната содржина е кај оригиналниот извор.