Ο εκπρόσωπος της ιρανικής διπλωματίας Εσμαΐλ Μπαγαεΐ κατηγόρησε σήμερα το NATO πως ήταν «συνεργός» στον «παράνομο επιθετικό πόλεμο» τον οποίο εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ εναντίον του Ιράν την 28η Φεβρουαρίου. Ο κ. Μπαγαεΐ αντέδρασε με το σχόλιο αυτό στη δήλωση που έκανε στο Fox News ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού του Συμφώνου του ... Περισσότερα www.ertnews.gr