Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Στρατό
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού, στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ), στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου, στη Λαμία. Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, και του αρχηγού ΓΕΣ αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη. Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες θητείας του Στρατού Ξηράς ... Περισσότερα www.ertnews.gr
VG News ја прикажува оваа вест како агрегирана информација. Целосната содржина е кај оригиналниот извор.