Μια νέα εκπαιδευτική δομή αποκτά ο Αλμυρός, καθώς ιδρύεται Εσπερινό Γυμνάσιο, δίνοντας τη δυνατότητα σε ενήλικες και εργαζόμενους ανήλικους που δεν ολοκλήρωσαν τη βασική εκπαίδευση να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου, όπως ανακοίνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. «Η ίδρυση του Εσπερινού Γυμνασίου Αλμυρού αποτελεί επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της περιοχής, στην κοινωνική συνοχή και στη βιώσιμη ... Περισσότερα www.ertnews.gr